Vaikų su raidos sutrikimais užsiėmimai

Užsiėmimai vyks kiekvieną sekmadienį. Vienu metu bus ne daugiau 3 vaikų, kurie bus bendraamžiai. Kiekvieną kartą lektorė bus paruošusi kelias galimas veiklas ir atsižvelgiant į vaikus bus parenkama tinkamiausia esamai dienai. Vieno užsiėmimo trukmė - 2h. Vaiką atvežti galima 15min iki užsiėmimo pradžios ir pasiimti reikia per 15min nuo užsiėmimo pabaigos. Šie užsiėmimai nėra terapija, jie vyksta būrelio principu. Tikslas - suteikti tėvams daugiau laisvo laiko, o jų vaikai tuo metu kokybiškai leis laisvalaikį.

GRUPĖS:

10 - 12val 3-5 metų vaikai

16:30 - 18:30val 9-10 metų vaikai

13:30 - 15:30 6-8 metų vaikai

Vienkartinis mokestis - 30€

4 kartų abonementas - 100€

Užsakymo forma

Papildoma informacija: +37068236706

Atvesdami vaiką įdėkite jam gertuvę su vandeniu, užkandžių, sauskelnių (jeigu naudoja).

Esu Gabrielė. Šiuo metu esu Vaikystės pedagogikos studentė. Noriu Jums šiek tiek papasakoti apie save.

Su vaikais dirbu jau daug laiko. Dar progimnazijos laikais, aš užsiimdavau su vaikais. Būdama septintoje ir aštuntoje klasėje, aš padėdavau mokytojoms su pradinių klasių mokinukais pertraukų metu, o kartais ir prailgintoje klasėje prižiūrėdavau juos, padėdavau ruošti namų darbus, užimdavau juos įvairia veikla. Mokytojai manimi pasitikėjo, o aš džiaugiausi galėdama padėti ir kitiems teikti džiaugsmą.

Rimčiau su vaikais pradėjau dirbti nuo 14 metų - tapau auklė. Pradžia buvo sunki, nes iš šimtų parašytų laiškų tėvams, atsakė viena vienintelė šeima - su trimis vaikais. Vėliau viskas tapo gerokai paprasčiau - tėvai patys mane rekomenduodavo vieni kitiems. Vaikų amžiaus būta visokio - nuo 7 mėnesių iki 10-ties metų. Prižiūrint vaikus į pareigas įėjo ir vaiko ugdymas, mokymasis kartu su juo. Taip pat turiu patirties dirbant su specialiųjų poreikių turinčiais vaikais - dvejus metus iš eilės dirbau VšĮ "Penki pojūčiai" organizuojamoje stovykloje, kuri skirta specialiai raidos sutrikimus turintiems vaikams. Dėka terapeutų, esančių stovykloje, išmokau megzti ryšį su šiais vaikais, lavinti juos. Taip pat dirbu korepetitore tiek su neurotipiniais, tiek su su raidos sutrikimus turinčiais vaikais. Šiuo metu vedu individualias virtualias pamokas 1-4 klasių moksleiviams, išimtiniais atvejais - vyresniems. Dirbdama su vaiku, visų pirma išklausau jį, jo poreikius ir norus, bandau suprasti, kaip jis įsivaizduoja mokymosi procesą, ko jis siekia. Taip pat, stengiuosi suprasti ir išsiaiškinti, kas vaikui nesiseka ir kokius įgūdžius jis pats norėtų įgyti, pagerinti. Mano, kaip korepetitorės tikslas - išgirsti vaiką ir tikslingai jam padėti. Dirbdama visada stengiuosi susidaryti aiškų ugdymo planą ir juo vadovaudamasi siekti rezultato kartu su vaiku. Šiuo metu taip pat dirbu Vilniaus Pelėdos pradinėje mokykloje mokytojos padėjėja, būtent su raidos sutrikimų turinčiais vaikais.

Būti su vaikais man yra malonumas. Žinoma, sunku, o su iššūkiais susiduri nuolat, tačiau pats buvimas su vaiku yra stebuklingas. Esu empatiška, supratinga ir išklausanti, dažnai pati mokausi iš vaikų. O iš jų yra labai daug ko pasimokyti - smalsumo, nuoširdumo, atviro emocijų reiškimo arba kaip tik - mokėjimo pabūti su savimi bei mokėjimo išreikšti, jog tau dabar, būtent šiuo metu, to reikia. Į vaikus visada žiūriu kaip į tyrinėtojus, norinčius pažinti kiekvieną pasaulio kampelį, net jei tas pasaulis - mokyklos kiemas, klasė ar jų kambarys...
Todėl manau, jog menas, dailė - puikus užsiėmimas vaizduotės lavinimui bei vaizduotės prasiveržimui. Vaikui, kuris prisipildęs įvairių įspūdžių, emocijų ir jausmų savaitės pabaigoje - išlaisvinti savo „vidinį aš“ per potėpį, minkymą ar bet kokią kitą dailės šaką - yra puiki veikla nusiraminimui, savotiška meditacija. Dailėje gali atskleisti savo pasaulį - įsivaizduojama ar matoma kasdien. Taip pat nepamirškite ir muzikos, ar šokio, kai per muzikos garsą bei kūno judesį gali irgi atsiskleisti.
Kviečiu visus! Ir mažus, ir didelius į šiuos smagius, kūrybinius užsiėmimus.